Sunday, November 2, 2008

all day long...

seperti biasa..even berpeluang untuk tido awal...
tapi tak pat gak..
orang lain...bila azan subuh dah ready2 nak bangun...
tapi aku..azan subuh baru nak tarik selimut tido..
baru nak lelap...terdengar suara2 sumbang dari bawah blok..
dengan suara yang cam kenal je...

"buratom...buratom...~"

tgk2 rupanya si jimbet lalat a.k.a amir badri..dia datang tuk dinner kembara..
lama tak jumpa rumate aku nih..hahaha...
last2..pas breakfast dia ngan madno lepak bilik aku..adei...still cam dulu rumate aku..
sentiasa riang ria...pening pala gak kadang2 nak layan..ahahha...

tghari lak g makan free kat umah abang ayien carlos...
suka tul aku..saving seh...so apa lagi..doa2 la abang ayien
sentiasa wat makan2 free nih..atleast seminggu skali pun nice gak..hehehe...
yang bestnya dapat main2 ngan baby abang ayien...
al-maklumla..aku tak ada adik..so cam sonok skit aaa dapat main2 ngan baby nih..
balik dari bota...din lak sangap nak cendol..singgah minum cendol dulu..
sampai utp..masuk bilik...ape lagi...Zzzzz aaaa...tido dulu...

actually arini ada misi yang penting...
hockey match between utp and 3050...
even agak sedey sebab aku takpat g dinner kembara malam ni...
takpe2..sabar je..pasrah2...KEMBARA tetap di hati...
result match...menang 3-1...yeah~
sonok2...dapat gak g dinner ko-Q nant...
dapat gak number 3 for ipoh league...
so..tinggal lagi sem depan la tuk main hoki ngan seronoknya...
pastu nak kena g intern da...adei...ntah balik intern nant ade lagi ke tak team hoki nih...
bukan senang dowh nak tinggal sports yg da main dari darjah 3...haha

badan da penat...mata dah kuyu...
housemate ajak g karok lak..
tapi terpaksa menolak offer...letih da beb...
dah lemau badan nih...
hmm...enough for this sem...

nak kena start study da...
minggu study2 da muncul...
kamon2....final kali ni mest wat yang terbaik....

2 comments:

sue-mai.al-musadda said...

xbest pn maen ngn baby.

-tOm- said...

biarla...hehehe..
takde adik maa..
excited skit..hii