Thursday, November 6, 2008

kemungkinan vs statistik

hehehe...study week oh study weak~
lemah je rasanya bila da masuk study week ni..
kan best kalo leh skip trus ke 1231 pm 22/11/08..
haha...last paper time tu...hmm..ini la kenyataan dalam kehidupan..
final exam..setiap student mesti lalui semua ni..

masa aku g mapley tadi..
ada gak terfikir..apa akan jadi kalo pelajaran tak bagus..
adakah aku akan jadi cam mapley tu...
kerja dari siang sampai malam..kerja teruk lak tu..
tapi atleast makan minum dia da terjamin..kate kerja kat mapley..haha..
hmm..camana bila aku da abis study kat UTP nant...
apa hala tuju hidup aku...kerja apa nant...apa akan jadi..
persoalan...hanya tuhan saja yang tahu...
kita hanya merancang..banyak2 la berdoa..haha..
tetiba rasa nak insaf lak...

hari ni baru dapat g irc..study probstat...
skit lagi je nak abis review probstat...
leh tgk2 mechatronics lak..
otak pun dah weng..cakap dengan member pun banyak typo yang kluar..
haha...sambung da tukar jadi sambing..haish apa da...
tu tandanya dia suh aku tido tu..

No comments: