Tuesday, November 4, 2008

..riang ria bersama kawan2..

apa itu test...
test adalah sejenis ujian yang tidak disukai oleh pelajar2 utp..
setiap kali pengumuman mengenai test dibuat oleh lecturer pasti pelajar2
berpura2 menjerit keriangan...hehehe...belia sayang test~
so..last test tuk semester ni...MED II test...dah setel da...
leh wat gak la..walaupun ade yang sipi2 skit...hahaha...mane leh perfect dowh..

after test..turun2 je kat kreta...
ada surat kuning terselit di wiper kereta ferrari ku...
damn shit tul...kena saman dek pak guard jaguh gemuk tu lagi...
memang dia tak puas ati tul ngan aku..apa la masalah dia ngan aku..
sepanjang aku kat UTP nih..semua saman yang aku dapat...
semua dari dia kot...takde security lain ke selain pak guard jaguh ni..
hmm..melayang lagi rm30..nasib baik sticker baru time aku balik intern nant baru tukar...
so..pedulik ape..simpan wat pekasam je semua saman tu..

adakah aku mempunyai masalah tuk melihat number..
number 10 ngan 11 pun tak pat nak bezakan...
punyala semangat g JPJ nak tukar lesen...
alih2 tgk..lesen tak mati lagi rupanya...hahaha...malu sebentar di JPJ..
lunch yang best kat tasik raban bersama ella ngan sam...
pastu teman sam beli bunga kat awek dia...
p/s: sam ngan awek dia sweet couple seh...semoga berpanjangan...

hmm..apepun...4 NOV 2008 nih...
birthday NADDY..wanna wish u HAPPY BIRTHDAY my dear friend...
sweet 20..jangan nakal2 lagi..good luck in ur life...
tak lupa gak kepada APAN..happy birthday wei~
presentation MED ngan project heat...last assesment yang perlu disetelkan...
then...jejom study~

2 comments:

Arif Dzulkifli said...

aku rindu sama test..harhar~

-tOm- said...

rindu aaaa sangat yorke..
belia sayang test katakan~